seniorzy
Dzisiaj jest, 18 lipca 2019
Warszawawww.booked.net
-7°C
Śnieg
A
A
A
close
Nauka i Technika
Nauka i Technika
Powrót
23.03.2019 / Nauka i Technika
POLREGIO Z NOWYM SYSTEMEM SPRZEDAŻY BILETÓW ONLINE I APLIKACJĄ MOBILNĄ

POLREGIO zakończyło kolejny etap unowocześniania obsługi pasażerów. Klienci POLREGIO mogą już korzystać z nowoczesnego, intuicyjnego systemu sprzedaży biletów online oraz aplikacji mobilnej.

 

Pasażerowie POLREGIO korzystają już z nowej platformy sprzedaży biletów online oraz aplikacji mobilnej będących własnością przewoźnika. Nowy system sprzedaży oraz współpracująca z nim aplikacja mobilna POLREGIO zostały wyposażone w szereg intuicyjnych, oczekiwanych przez pasażerów rozwiązań.

 

System sprzedaży biletów POLREGIO jest jednolity. Oznacza to, że bilet zakupiony przez stronę bilety.polregio.pl, jest od razu dostępny do wyświetlania w aplikacji jak i odwrotnie –  gdy bilet zostanie zakupiony przez aplikację, można go pobrać w postaci PDF z internetowego systemu sprzedaży. Co istotne, bilety w aplikacji mobilnej są zapisywane w pamięci urządzenia, stąd wyświetlenie biletu jest możliwe nawet gdy urządzenie jest w trybie offline (bez dostępu do Internetu). Platforma internetowa POLREGIO oraz aplikacja mobilna umożliwiają zapamiętanie karty płatniczej, dzięki temu druga i kolejne płatności z jej użyciem są bardzo proste i nie wymagają ponownego wpisywania jej danych. W tym przypadku zaimplementowana został tzw. metoda „oneclick”, podobna do płatności BLIK.

 

– Obok wdrożenia nowoczesnych terminali mobilnych dla obsługi pociągów, stopniowego uruchamiania płatności kartą w pociągach, kolejny projekt POLREGIO kończymy z sukcesem. Z żelazną konsekwencją wprowadzamy zmiany, których oczekują nasi pasażerowie. To o ich potrzeby i sugestie oparliśmy funkcjonowanie nowego systemu sprzedaży wraz z aplikacją mobilną. Własny system i aplikacja umożliwią nam pełen wpływ na ich funkcjonowanie i kierunki rozwoju. Pragnę zaznaczyć, że nie rezygnujemy ze współpracy z dotychczasowymi partnerami i nadal jesteśmy otwarci na współpracę również z innymi dostawcami oferującymi usługę sprzedaży biletów. Takie rozwiązania zwiększają dostępność naszej oferty – powiedziała Anna Lenarczyk, Członek Zarządu – Dyrektor Handlowy Spółki Przewozy Regionalne.

 

System sprzedaży POLREGIO posiada zaawansowaną i szybką wyszukiwarkę połączeń z inteligentną funkcją zapamiętywania ulubionych relacji użytkownika. Pozwala również na definiowanie stacji „przez”, filtrowanie rodzajów pociągów czy ograniczanie wyników wyłącznie do połączeń bezpośrednich. System umożliwia zakup biletów jednorazowych, okresowych (tygodniowych, miesięcznych i kwartalnych) oraz grupowych. Automatycznie dobiera i wyświetla oferty biletów jednorazowych i okresowych odpowiadające określonej przez użytkownika trasie przejazdu, liczbie pasażerów i ich uprawnień do ulg. Równolegle POLREGIO pracuje nad wdrożeniem sprzedaży REGIOkarty w postaci elektronicznej. Aplikacja POLREGIO jest bezpłatna i dostępna  na urządzeniach  posiadających system operacyjny Android i iOS.

 

 

 

 

 

 

 

***

Przewozy Regionalne, właściciel marki POLREGIO, powstały w 2001 r. Są największym pasażerskim przewoźnikiem kolejowym w Polsce. Każdego dnia na tory w całym kraju wyjeżdża około 1900 pociągów zamawianych i finansowanych przez samorządy wojewódzkie. W ciągu roku z usług POLREGIO korzysta ponad 81 mln pasażerów. Pociągi POLREGIO zatrzymują się na ponad 1800 stacjach. Udział firmy w rynku kolejowych przewozów pasażerskich wynosi ponad 26%. Większościowym akcjonariuszem Spółki jest Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. (50% i jeden udział).

Top

Strona korzysta z plików "cookie" w celu realizacji usług zgodnie z Regulaminem. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.

Akceptuję